Kwasi Kloos

Kwasi Kloos is een Haags koor van 18 enthousiaste en ambitieuze mannen en vrouwen. Wij zingen close harmony bewerkingen van jazz, pop en andere lichte muziek, zowel met pianobegeleiding als a capella. De zang wordt waar mogelijk gecombineerd met een leuke presentatie. Afgelopen juni hebben wij twee geslaagde concerten gegeven in het Zeeheldentheater onder de titel: ‘Toen was geluk heel gewoon’. Voor de pauze in jaren 40 stijl, na de pauze wat moderner.

Op dit moment zoeken wij nog een bariton. Heb je interesse, bezoek dan vrijblijvend onze repetitie op maandagavond in de zaal van de Jasmijn in ‘t Lindenkwadrant Meer info? Bel of mail Saskia: 071-5614925 / saskiabeunder@gmail.com. Zie ook www.kwasikloos.nl

Buurt & Wijkvereniging Jasmijn in ’t Lindenkwadrant

2e Braamstraat  6

2563 HK Den Haag

Ons gebouw beschikt over een moderne lift en is ook voor minder validen uitstekend bereikbaar. Er is een ruime (tot 18.00 uur gratis) parkeergelegenheid.