ONZE ACTIVITEITEN

Op verzoek van velen gaan wij onze (wekelijkse/dagelijkse) activiteiten de revue laten passeren. Te vaak horen wij:

-bij wie kan ik mij opgeven?

-kan ik een keer komen kijken/meedoen zonder er onmiddellijk aan vast te zitten?

-ik heb gehoord van een wachtlijst. Hoe kan ik op die lijst geplaatst worden?

-wat kost het eigenlijk?

Wij als bestuur zijn dagelijks bezig de activiteiten zo in te richten, dat de wachtlijsten tot het verleden gaan behoren. Wij zijn en blijven van mening, dat iedereen mee moet kunnen doen. Door een nog efficiëntere tijdsinvulling en derhalve een nog betere invulling van het gebruik van onze zaal slagen wij daar meer en meer in.

Dit is alvast een voorproefje van deze activiteiten. Wij hebben bij elke activiteit een aanspreekpunt met telefoonnummer vermeldt, maar u kunt ons natuurlijk oog mailen op de bekende mailadressen, zoals:

-secretaris@jasmijnvereniging.nl  of:  info@jasmijnvereniging.nl

In onze zaal en op het servicepunt van ’t Lindenkwadrant liggen natuurlijk ook exemplaren van ons Jasmijn nieuws. U kunt deze boekjes gratis meenemen.

aerobic tbv webberry webschilderen op zijde web

Updated: 11 augustus 2018 — 17:03